Akční leták Listopad
6 listopadu, 2023Tupperware-Vaření v Mikrovlnné troubě
4 prosince, 2023Zábava, chutné jídlo, recepty, seznámení se s novými lidmi. Tak je popisován prodej výrobků Tupperware, na které hostitelka pozve k sobě domů kamarádky, hospodyňky a když show skončí, dámy si nakoupí výrobky Tupperware. Takové „Párty“ se dějí v domácnostech skoro osmdesát let.
Společnost Tupperware vyvíjí, vyrábí a prodává nádoby na uchovávání a servírování pro kuchyni a domácnost. Výroba probíhá ve vlastních továrnách, které jsou rozmístěny po celém světě. Některé výrobky se vyrábí i externě, vždy s dokonalou kontrolou všech výrobních postupů. Značka Tupperware působí na českém trhu již 30 let. Distributorem v Česku je pak společnost, která se prezentuje pod značkou Tupperware-Bohemia.
Základem všeho je výrobní granulát s unikátními vlastnostmi, přesné formy a nově také unikátní výrobní postupy. Společnost se proslavila nejprve recyklací vlastních výrobků, v současné době však nabízí inovativní ekologické technologie, při kterém dochází k recyklaci tříděného komunálního odpadu. Složitými procesy dojde k transformaci na kvalitní, zdravotně nezávadný, materiál pro výrobu nových výrobků. Produktová řada EKO+, je vlajková loď a udává směr produkce pro budoucnost. Neustále se hledají udržitelná řešení a snižuje se ekologický dopad na naši planetu.
V neposlední řadě je zde novodobý tlak na Design, a právě v této kategorii se výrobky Tupperware umísťují na předních příčkách. Historie byla psána maximálně v modré a bílé barvě. Při pohledu na dnešní nabídku však uvidíte moderní pastelové barvy, dokonalé vzory a obrázky. V poslední době také výrobky „oživily“ postavičky ve spolupráci s Walt Disney studio. Atraktivní image uchvátil maminky a rozzářil mnohé dětské tváře.
Společnost tedy neustále sleduje a udává nové trendy v našich kuchyních.
Proč právě Tupperware? Zeptáte-li se věrných zákazníků Tupperware, většinou dostanete jednoduchou odpověď: „funguje to“ a nebo „ten výrobek už máme 20 let..“. Spolehlivost a funkčnost výrobků je neuvěřitelná a chceme-li si s jistotou přenést svačinu do práce, bez nehody v kabelce či batohu, je zde jasná volba!
Základem sortimentu jsou plastové výrobky vyráběné udržitelným způsobem, rozdělené do několika teplotních kategorií. Produktová řada tedy pokrývá dění v kuchyni od uchování potravin, pomocníků na přípravu jídel, mrazení, ohřívání, servírování, úklid a v neposlední řadě přenášení svačinek i pokrmů, včetně Eko+ lahví, co by alternativy jednorázových obalů. Jak vidíte v produktovém katalogu si najde své každý zákazník.
Prodej výrobků Tupperware je od počátku spojen s domácími prezentacemi, nebo chcete-li s „Párty“. Toto je stále stěžejní prodejní kanál, ale pod tlakem doby, kdy zejména Covid19, zamíchal výrazně kartami musí nyní společnost hledat nové prodejní kanály. Na internetových stránkách Tupperware-Bohemia lze najít kontakty na naše kamenné vzorkovny a prodejní zastoupení. V rámci spolupráce a Promo akcí můžete výrobky najít v bonusových programech vybraných prodejních řetězců. Společnost, distributoři, ale i prodejci jsou stále aktivnější na sociálních sítích a v neposlední řadě také úspěšně rozvíjíme prodej prostřednictvím našeho E-shopu, který najdete na stránkách www.tw-bohemia.cz. Mnohé z poradkyň Tupperware by rádo zůstalo u klasické prezentace s osobním kontaktem, ale doba je taková, jaká je… Nákupní zvyky se mění, prodej přes internet meziročně stoupá a Tupperware Bohemia, nemůže zůstat stranou. Společnost usilovně pracuje na lepší komunikaci s našimi zákazníky a opíraje se o hlubokou historii dělá vše proto, aby výrobky Tupperware byly i nadále ikonou v našich domácnostech.
Tupperware Bohemia